13 Haziran 2016 Pazartesi

Forex'te Adım Adım Nasıl Kazanırım Uygulamaları| Forex'te Nasıl Kazanılır

Forex Nedir? Sorusuyla bloguma gelmiş arkadaşlar için sitemdeki forex nedir? başlıklı makaleyi okumalarını tavsiye ederim. Burada Forex'te Nasıl Kazanırım? Başlıklı yazımın devamı olan Forex'te Nasıl Kazanırım? Uygulamalı anlatım serisidir.




Burada fazla lafı uzatmadan uygulamalı anlatıma geçeceğiz. Daha önceki yazılarımı okuyarak stratejim hakkında bilgi edinebilirsiniz. Biliyorsunuz Forex'te kazanmak Forex nedir? sorusuna ve Forex'te nasıl kazanırım sorusuna cevap bulmadan başarılamayacak bir durumdur. Şimdi size burada tercrübelerimi aktarmaya çalışacağım iyi okumalar.

Bu işlemden 16pips kazandım ve fazla takip etmeden aniden forex sinyallerini gördüm ve kazandıran bir sinyal olduğunu farkedince hemen işleme girdim.

Forex'te Nasıl Kazandım?

Forex stratejilerime öncelikle günlük grafikte bakıyorum günlük grafikteki durum.


günlük grafiğimizde durum bu haldeydi. Görüldüğü gibi fiyat 21 günlük ağırlıklı ortalama ve üssel ortalamayı yukarı kırmış durumda. Hemen H1 grafiğini açtım ve bu ani yükseliş destekleniyor mu diye baktım.

H1 grafiğine baktığımızda orada da ortalamaların kırıldığını gördüm fakat bu aslında bu grafikte pek önemli gibi durmuyor asıl önemli olan  hacim!

Hacime baktığımızda bir önceki periyod ondan bir önceki periyodun hacminden yüksek. Dolayısyla yükselişin güçlü olduğu görülüyor. ve işte bu sebeple direk işleme girdim. TP noktam grafikte de görüldüğü gibi psikolojik seviye olan 1.12990 seviyesi. Burası hem psikolojik seviye hem de h1 grafiğinde paritenin en çok direnç gördüğü seviye.

ve sonuç olarak 0.5 lotluk bir işlemle 16 pipslik 79 dolarlık bir kar elde ettim. Forex nedir diyorsanız ve forex'te nasıl kazanılır sorusunu merak ediyorsanız. Forex'te tam olarak böyle kazanabilirsiniz.

Forex'te nasıl kazandığımı birçok uygulamayla sizlere aktarmaya devam edeceğim. Blogumu takip etmeye devam edin kazançlı çıkacağınızdan emin olun. Bol kazançlar.
Previous Post
Next Post

About Author

0 yorum: